Tots els pobles

Notícies d'empresa

Inici>Notícies>Notícies d'empresa

La neteja és un bon ajut convenient per a deu milions

Temps: 2009-03-02 Accessos : 13

Aspirador durant molt de temps

El 1901, el Imperial Hall of Civil Engineers Booth de Leicester Square, a Londres, per visitar els Estats Units Un compartiment sobre manifestacions de pols. Aquesta màquina amb aire comprimit a la pols bufat al recipient, Booth creu que aquest mètode no és prudent, ja que molts no podrien bufar el contenidor de pols. Més tard, va ser el contrari, va fer un mètode de prova de buit molt senzill: una mà Pameng al braç de la cadira, amb un mocador davant la sortida de la boca de succió, donant lloc a un mocador adherit a una capa de pols. Així doncs, va fabricar una aspiradora amb una mànega d’aspiració forta de la bomba d’aire per la bossa del filtre de pols. Agost de 1901 Booth va patentar, va aspirar i va crear una empresa, però no ven aspiradores. La bomba impulsada per motor de gasolina muntada al carro, servei porta a porta, la llarga mànega des de la finestra a la neteja de la seva habitació, els empleats de la companyia porten vestits. L'estand de 1902 empreses de serveis convocades a la catedral de Xi Minsi per a la coronació d'Eduard VII, solia netejar la catifa. Després d'aquest negoci cada vegada més pròsper. La família Booth de 1906 va fabricar una aspiradora petita, "petita", però pesa 88 lliura = 1 kg, massa voluminosa i no universal, encara que de nom. L'inventor d'Ohio de 0.4536, Brisbane Gera, va fabricar una aspiradora lleugera, va ser nomenat administrador en una botiga, per tal de reduir la càrrega de netejar la catifa, feta d'un aspirador amb un ventilador d'aspiració de pols crearà una màquina d'aspiració, butxaca. A causa de la seva pròpia incapacitat per a la producció i les vendes, el 1907 la transferència de la patent al fabricant de pells Hoover. Hoover llavors va començar a fer una politja "O" mercat de l'aspiradora tipus és bastant bo, els primers netejadors domèstics de disseny raonable, el desenvolupament no té grans canvis en principi.

Aspirador a un ritme alarmant

Amb el progrés continu de la ciència i la tecnologia, i l’augment del nivell de vida de les persones, els productes amb aspiradores s’actualitzen i actualitzen gradualment, els nous productes són ideals per a netejar les llars modernes, ja que neteja i estalvia temps i esforç per part de les persones de superioritat de totes les edats . Especialment amb el nombre creixent de llars que utilitzen catifes, les aspiradores han entrat a totes les llars. L’aspirador no només pot treure escombraries a terra, sinó també per netejar catifes de pols, sofà, otomana, taulells, armaris, prestatges, calaixos, paret, sostre, llums, cortines, roba, roba de llit i decoració d’interiors. Utilitzeu una aspiradora per evitar escombres, escombraries, raspalls de neteja i contaminació secundària de l’entorn, de manera que hi hagi aire fresc i un ambient confortable. Des de l'última vegada que vau utilitzar l'aspiradora només uns minuts, desenes de minuts, tanta potència, el consum mitjà mensual de la llar només va costar uns quants dòlars.
En els darrers anys, el ràpid desenvolupament del mercat nacional d’aspiradores, la taxa de creixement anual s’ha mantingut en més d’un 15%, segons les dades de l’Oficina Nacional d’Estadístiques mostren que el 2002, el mercat immobiliari a la Xina acaba de començar calent quan l'aspiradora sobre el total va augmentar un 41.18%; el 2003, va esclatar el "SARS" a la Xina i s'ha associat amb la salut dels residents que vivien amb una producció més neta un 35.08 per cent; el 2004, la mateixa taxa de creixement de més del 20% el 2005 per estimular la demanda al mercat immobiliari, un augment d'un nou màxim, un 76.71% més; de gener a desembre de 2006, la producció acumulativa nacional de neteja de 52,285,500 unitats, en comparació amb el mateix període del 2005, va disminuir un 2.62%. Entre gener i desembre del 2006, a la província de Guangdong, la producció més neta va ser de 19,111,400 unitats, un 6.69% ​​més que el mateix període del 2005; el 2006, de gener a desembre, a la província de Jiangsu, la producció de neteja va ser de 16,969,800 unitats, amb un descens de l'11.26 per cent respecte al mateix període del 2005. El 2007 la producció total de 67.14 milions d'unitats d'aspiradores, un 27.45 per cent més. A la producció més neta de la província de Jiangsu, la més alta del 2007, de gener a agost, a la província de Jiangsu, la producció més neta va ser de 15,318,600 unitats, un increment del 24.98% respecte al mateix període del 2006; seguida de la província de Guangdong, la producció més neta va ser de 14.252 milions d’unitats, un augment respecte al mateix període del 2006, un 15.09% més. 2007-2011 El mercat de petits electrodomèstics de la Xina continuarà amb un fort creixement, la taxa de creixement es manté al voltant del 7% el 2011, i s’espera que la mida del mercat arribi als 18.1 milions de iuans. Al mercat de les aspiradores, el concepte xinès de despesa del consumidor també ha de fer grans esforços per cultivar, almenys per ara, el mercat és relativament difícil. Els Estats Units, el drac, Electrolux i altres fabricants nacionals i estrangers també van dir que per solucionar la consciència dels consumidors xinesos la deficiència de neteja és el tema més important del desenvolupament del mercat. No obstant això, amb la millora contínua del nivell de vida, els canvis en els requisits de millora de l’entorn domèstic i les actituds dels consumidors, la demanda de netejadors tindrà un nou avenç.

Una àmplia gamma d’aspiradors

Molts tipus d'aspiradors, segons la forma, es poden dividir en vertical (inclòs tambor), horitzontal, portàtil, micro quatre tipus. Aspirador vertical amb forma de canó o quadrat principalment dividit en dues parts, a la part superior amb el motor, la secció de potència, la part inferior de la caixa de pols. Aspirador horitzontal o cotxe de forma més rectangular, abans i després de les dues parts, la part frontal de la caixa de pols, la part posterior del motor. L'aspirador portàtil es pot dividir en quatre tipus de formes, un volum d'espatlla més petit, quan es fa servir de nou a l'espatlla, poca potència de sortida; vareta amb forma de vareta, l'extrem superior del mànec, l'extrem inferior del broquet, poca potència de sortida; més petit i més portàtil petit, pot utilitzar directament a la mà, una potència de sortida petita; miniatures multi-ús amb bateria, més petites, que s’utilitzen per netejar roba, equips, etc., amb microenergia.
Mitjançant l'ús de la funció es pot dividir en tipus sec, humit i sec, tipus encerat i catifa i altres quatre; dividit per la potència d'entrada pot ser de 100,200,300,400,500,600,700,800,900,1000, 1500,2000W altres. Quan més de 800 W de potència, adequats per a hotels, restaurants, empreses i institucions, s’utilitzen generalment a la llar, aspiradors de petita potència, els següents 800 W, 200 W o més de potència per als petits, menys de 200 W per a la microenergia.

L'aspirador domèstic de petita i mitjana potència és majoritàriament vertical o horitzontal, inferior amb rodes, es pot moure lliurement, amb un mànec, un tub de buit, un broc i altres accessoris.